W odpowiedzi na oczekiwania mieszkańców, Powiat Gryfiński od lutego 2020 r. rozpoczął procedurę wdrażania nowych rozwiązań w zakresie obsługi petentów. W lipcu, po konsultacjach przystąpiono do realizacji zamówienia konkretnego rozwiązania. 7 września br. w Wydziale Komunikacji i Transportu w Gryfinie ruszył elektroniczny system kolejkowy, umożliwiający interesantom racjonalne zarządzanie swoim czasem w oczekiwaniu na obsługę.
Możliwości wdrażanego systemu: ♦ jeśli masz czas w danym dniu – przyjdź do starostwa (ul. 11 Listopada 16d), pobierz bilet i poczekaj na swoją kolej; ♦ jeśli chcesz zaplanować dzień i godzinę swojej wizyty – wejdź na stronę https://bezkolejki.eu/spgryfino i zarezerwuj konkretny termin (do 14 dni przed wizytą).
Do końca września system działał będzie testowo, w związku z czym mogą pojawić się przejściowe problemy z jego funkcjonowaniem. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, a ewentualne uwagi prosimy kierować mailowo do naczelnika Wydziału Komunikacji Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jednocześnie informujemy , że w filii Wydziału Komunikacji w Chojnie nadal obowiązuje rejestracja telefoniczna, tel.: 91 351 67 18 lub 91 351 67 19 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 9.00).